Tuesday, December 15, 2009

kemengarutandkemerapitan kami

Cmelkan tucing nie...rase cm nak tmbak jer atas kecomelan beliau ini

sebenarnyer...yg saya ingin perkatakan disini bukanla tentang tucing ini..tp tucing ini sgt comel membuatkan aku nk upload die skali dalam sesi blog ini...aish~~


maka..
masuk hari ini.genap 2 minggu saya berada di sem 8..
arie nie dan besok
saya tiada kelas
maka saya akan melanguk seperti org yg xberapa pandai sambil menjerit melayan lagu~~

sepanjang minggu lepas
agak bZ...sepatotnyer tradisi c2-12
adalah mengambil gmbr pada setiap hari pertama pada awal sem
mungkin kali nie atas kesibukan dan kelalaian
kami terlupa
maka...semalam
ketika mengunggu lecturer yg tidak sampai2
kawan ku berbunyi
"isk,nk kene balas dendam nie"
maka kamera dikeluarkan
yeah!sesi fotografi bermula~

kami berjalan disekitar kolej yg entah 5bln kami ternampk cm budak kelas sdg membuat wau..o0o
da pertandingan wau la..aku berkata



mereka2 membuat wau~menang!!~








kemudian kami melarokan lagi diri...setelah berjumper "gu" kami..maka sesi pengambaran diteruskan















































mereka yg terlibat
+aqilah
+kak aziera
+kak asiah
+kak ain
+ijah
+kak dayah..

sesi bergambar ini berakhir kerana lecturer suda lalu dihadapan kami menandakan
waktu masuk kels
huuuuuuuuuuuu


dan arie nie(15 dec 2009)

kami
pelajar2 masterskill(dip in pharmacy 0704)
dgn bangger merajinkan diri ke kolej untok mengambil uniform
bukan nyer aper
dah nak bersawang dah kepala kami dok kt umah
ketika didalam bas..aqilah mengeluarkan senjatanya(kamera yer)
maka
kami....



















































mereka yg terlibat
BB
IZZA
QYLA
AKU
IJAH

dan sesungguhnya..saya agak berbangger apabila baju aku suda ditukar saiz dari "S"
ke "XS"
wahahaha
saya dah kecik satu saiz..tahniah shema!!!!~

kami memang minah2 bergambar..
bukan xpernah kami cuba untuk mengurangkan gambar2
tp allery reaction berlaku tiap kalu shema+qyla+bb+ijah
bertamu dgn kamera
hehe
maaf atas gmbr yg banyak dan katakataygntahpaper(icannothelpit)
haha
tp
peduli per
nie blog aku kan!
enjoy~
ASSALAMUALAIKUM~















0 comments: