Monday, January 25, 2010

huargh!!!!

bru abes kelas ah
esok exam
study(??)
kind of sekejp tadi
aku bertapak dari 8 pagi sampai ke 8malam
di kolej
esok
aku bertapak lagi
exam starts kol 2-3

aish~
pelbagai cara aku menyibukkan diri
terima kasih cause 3 minggu seterusnyer akan menjadi minggu exam
so xlah aku terpkir sgt aper yg dah xpatot aku pkkan
sakit wo0o
bile pk pasal mende tu
berjujur3 ayaq mata cehq tuwon tau
tp skrg cheq dah kuat
mungkinla
hehe~
dah2
arie nie
kelas macam biasa
tp yg menarik ah
pulun aku panaskan ampules
cith
akhirnyeer pecah ditangan sendiri
panas wo0o
yg si dd
akibat panas dier pergi membalingkan ampules dier yg 99% nak jadi tu
ahahah
klakar~(^^)
mengingati dier yg dah tiada disisi
maka aku rasa aku terpaksa berkerja kuat sket tanpa sokongan sesiapa
huuuuuu~
mungkin ada yg menyokong~
tp masih xsama
hehe
huuu
penat arie nie
tadi aku men tumbuk2 ngan paidis~
adaker patot dier nak masukkan sampah dalam poket uniform aku
hahaha
kejahatan dibalas kejahatan
miah tepon
ajak balek
waaa
dier cuti wilayah
miah2
bawalah daku skali miah~
aku xsanggup nak dok lame2 kt Cheras nie miah
bawak la dakuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
hehe
CNY terasa lame lagi
dan bila sampai waktu itu
aku akan berkepit ngan mak babah n kawan2
sangat merindui korang semua

huarghh!!~
nak tidow jap
kol3 kene bangun
almaklum ah
org xpandai kene stadikuat sket
hmmm
rahsie
*tiap kali aku vosan tahap vavun
aku akan tulis nama dier pada kertas
sehingga aku dapat balek mood stadi aku
hahaha
hilang dalam ramai~assalamualaikum!~

0 comments: