Tuesday, March 30, 2010

kelas terakhir pharmaceutics




oh!
hari ini kelas terakhir pharmaceutics
serta SELAMAT HARI LAHIR KEPADA FARAIN(free hair dalam gmbr ini)
segala tips2 telah diturunkan oleh lecturer kepada kami
semua markah pon telah diberitahu
my marks??
better than nothing la
hehe....
mungkin boleh relax sket untuk final or mungkin kene struggle sket
pe2 pon im gonna do my best for all subject
hmmm
this is my last sem dimana subjectnyer allahuakhbar banyak
pas ni
due subject jer
n
keje...keje...keje
sebut pasal keje
alamak
resume
cmner yerk
sahih aku xpandai ngan menatang alah tu
hehe
sangaT xpandai
tatkala inila aku rase aku memerlukan
mak
abah
hamdi
jep
dan segalanya






hamdi.....yah!
aku ke serang dier nanti
hehe
tunggu ko!
pe lagi
haaa
last nie
aku sertakan gambar kelas aku
tgk la
adeh2
jgn hiraukan aku
aku memang selekeh dalam uniform
eh memang aku selekeh la
kelam kabut baju aku
hehe
salam sayang!
assalamualaikum
love...!...love...!





























salam sayang dari kami(DIP IN PHARMACY 200704)
MASTERSKILL UNIVERSITY COLLEGE OF HEALTH SCIENCES!

0 comments: