Tuesday, May 11, 2010

.......

arie nie arie selasa..pagi2 bute aku dah bangun..
untuk sampai pukul 4 nie
aku memenuhi masa aku melihat filem 2012
hati berhenti sebentar..insafi sebentar..mungkin itu lah bayangan nyer pada hari kiamat nanti...tp aku rase citer tu seperti cerita nabi noh asaihisallam ...lebey kurang la...menginsafkan diri

MUET:: aku menjalaninyer dgn SUKSIS(bak kate jas)...walaupon rase cm nak tercabut jantung dan jantung itu berentak sungguh laju..tp pe2 pon..i had tried my best...i think..hehe
for me"nurul hashima ahmad"the laziest person to study English language ... aku mengharunginya dengan tenang..berguna jugak ilmu yang aku ambil while im presenting and also while im in high school learning..aku gunakan ilmu itu semasa membuat discussion...it seem like im bersahaja..but only god know inside~hehe..aku tak tau la band braper aku akan dapat..but my hope is.please la band 4..please...please..please...aku nak p sambung degree nie..

ok~jadual jogging aku terpaksa ditangguhkan lagi memandangkan hari nak hujan nie =.='
hai..naek bosan dah aku menatap rumah nie..

oh2 arie tu aku ada menatap satu status yang ditulis oleh saper tah aku pon dah xingat..
tp status dier sangat sweet...hehe..tersenyum sendiri aku bile bace status tu
_______________________________
! saya nak keluar dgn awak!bukan baju !
!awak,bukan handbag awak,bukan !
!seluar awak,saya nak keluar dgn awakla! !
!______________________________!
haha S.W.E.E.T!


assalamualaikum~^^

0 comments: