Sunday, June 6, 2010

060610

SELAMAT HARI LAHIR MUHAMMAD AMIRUL AZRAF!
arie nie birthday sahabat aku yang sorang nie.
arie nie genap la 21 tahun budak icik itu..hehe
hmmm
baru aku sedar dah lame aku xupdate blogg aku nie upernyer
nak kate bz..xder la sangat..just aku nie malas nak menaip...
FB pon aku dah deactivate...
malas dah layan..funat +bosan dah
hmm
ceritanya hari nie aku keluarla merewang lagi..walaupon hari nie agak lambat aku mengukur jalan dibandar..tp cukup seronok...
aku,jamiiah, amalina ,dan zulaikha.
di ECM...
15 minit pertama aku berjalan membuang masa di ECm sementara menunggu mereka sampai
aku dapat la jumper muhazim~hehe
Lame xjumper
ker aku lame xcakap ngan dier
aku pon dah lupe


lepak2 sonok gak tgk care mereka makan
sangat "sopan+comel!"
serious~
wawawa~
seronok bersama mereka walaupon sebntar saja~
hmmmm


cuti aku pon dah nak abes
aku akan balek pada hari selasa nie
hmmmmmmmmmmmm
oklah kot
cause ada kerja aku yang xsiap ag
eh
bukan stakat xsiap
sentuh pon xtagi
waaaaaa
shema..shema
kalu pandai xper gak~adeh

ok lah
cukup ah aku merepek disini
last nie gambar kami semasa di ECM










0 comments: