Friday, October 1, 2010

salam


lame tak update blog sendiri..
kenapa?sebab tader citer la aku nak citer...
hehehe

aku beli lappy baru ler..lappy compact aku tu dah rosak.
aku yang rosak kan nyer..haha

geram tau tak bler aku nak on ia tak on2
jadi jadi bengang lalu membuka semua komponen3 komputer tp tak reti nak pasang balek~haha
mangang kan~
tp aku puas hatu
laptop itu rosak ditangan aku sendiri..haha

diekotkAn hat aku yang sangat marah nie
nak jer aku buang laptop aku tu kt laut china selatan
wawahaha

ow2
aku dah tak kerja..aku dah jadi penganggur terhormat kembali
kenapa

aku mungkin akan sambung belajar
kos ape?
kt mane?

haaa
dah kompem nanti
aku citer kt next blog eh


ok la
aku nak g bersiap
ada date meh!~
ngan dyla
soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
see you in the next blog insyallah~
salamualaikum

0 comments: