Tuesday, August 30, 2011

salam eids untuk semua blogger(FAMILY VERSION)

salam n selamat hari rayer yek untok semua....
pada hari raya kedua nie..sempat aku mencuri mase utuk update blog ini...
tak der pape pon ..sume gmbr jer...serius aku gle penat....nak patah 5 pon ada gak nie
pe2 pon...SERONOK!
aku ada anak buah baru..kembar lagi youuuuuu!hehe
raye2 nie la baru aku dapat kire brape orang baru dalam family..ape citer baru sedara sekeliling..
wahaha~"ramai tol baby"
nie pon rumah pas kene serbu ngan sana sedare ..bru terase umah nie kecik rupenye...dlu aku ingtkan rumah aku nie dah abes beso dah...xpe
tunggu aku keje pas nie bru pk wat umah beso naaa~
kembar in da house!!!

















 mereka yang kepenatan



 bila dirumah aku~






ok smpi sini saja la aku membebel...aku nak men game...dah dua hari aku tak pat pegang game gare2 rayer punyer pasal tau~gian...silalah tgk gmbr aku nie...ok!selamat hari raya lagi....blog ini aku akan update ble aku berayer ngan sahabat2(raya ke4 insyaallah) pulak...nie family nyer gmbr.!!hehe~salam

1 comments:

ietchan-kun said...

Selamat Hari Raya!!
Maaf Zahir & Batin... hahahaha