Saturday, October 9, 2010

blog aku ske pe la aku nk tulis

aku nak tulis jugak pe yang aku rase nie..
AKU TAK SUKE!KO PAHAM TAK!
isH!~
aku ngah marah nie!tumbuk nak??????!



1st..ko jangan hantar bear kt aku...tak kesah la koala ke,musang ke,kura2 ker
KO JANGAN OK!walaupon niat tu konon2 mau kawan!tapi jangan!sbb aku tak ske~EMO2!






2nd..ko jangan BAGI AYAT JIWANG KT AKU..sbb last2 AKU AKAN MAKI KO BALEK!!
dan itu membuatkan aku boleh muntah darah!wek!!!

























3rd...ble aku cakap aku takkan tunjuk muke aku kat ko maknenyer AKU TAKKAN TUNJUK MUKA KT KO...ko paham x???!ko anta la blank mesej tigapuluhlapan kali pon!aku takkan layan!





4th..tolong ah jangan mesej aku pukol 3-4 pagi!! aku dah tido bangang!aku ada life untuk esoknyer...so JANGAN! ko bukan siapa2 pon nak msg aku o call aku pada waktu terbabit ok~




5th..sila jangan kemukakan ayat seperti ini


1.saya tak kesah...saya akan terima awak seadanya
sbb aku tau satu hari nanti ko akan suroh aku berubah jugak




2.saya nak awak jugak(nie paling aku allergy!)
sbb aku tau ko akan pandang pompuan len gak (sbb aku bukan chantek)




3.saya suke awak,sbb awak nampak ceria
yang nie aku nak bangkang abes2san..sbb ko baru kenal aku kira2 hanya 3 minit dan ko la org paling tak layak nak cakap aku cmtu
sbb idop aku berdasarkan mood aku~dan ko takkan suke bler mood aku ilang nanti!sumpa aku cakap~!




4.dan ini terpaling penting,bak kate org kampung aku
"wanna be friend with me,make friend wth my friends first~"
sbb aku sayang kawan2 aku lagi dari ko..ko hanya di ujung ibu jari kaki aku saja
kalu ko rase cm tak boleh hang out ngan kawan2 aku..ko boleh jalan keluar dari idop aku!
































































































so jika anda sanggup mau amik risiko dan akan berlaku seperti diatas~sila la hadir dlam idop saya
kalu tidak
_sekian terima kasih_

assalamualaikum






anda marah~
oh maaf..anda bukan dia untuk saya peduli~

0 comments: