Thursday, October 14, 2010

p/s::im addicted with voleyball lover for this moment

hi!hari nie shema agak2 gembira jugak dalam kesakitan kepala nie..
kenapa...sebab shema tgk citer korean drama nie tittle"volleyball lover"
memang sangat sesuai dgn shema..sbb shema memang suke bola tampar..waktu kt skul dlu aktif volley n kt kolej dlu kire sambilan la slain dari netball










citer nie betol2 mengingatkan shema kepada zaman persekolahan dlu..zaman2..
-tangan masih ag kayu nak sambut bola tu..
-kene hampuk bola sorang2 kt dinding cm org gler jer(credit to abg syazwan,thanks)
-nyaris tangan nak kene ikat kalu tak pandai sambut bola..hah~ngeri mak tau
-kene wat bunyi n gaya cicak kalu tak pat sambut bola
-kene lari smbl kene sentuh garisan hujung court 10 kali..
(bunyi cm senang tp sesiapa yang terlibat jer yang tau ok)
tp akhirnyer shema rase semua tu berbaloi jugak la

walaupon tidakla seterror kawan2 lelaki n pemain2 volley terkemuka
tp kire lepas la nak bawak pasukan ke naib johan peringkt daerah(terima kasih rakan sepasukan)

ok2
citer korea nie,mengisahkan kacip nie
Bai Qian Rui and Xin Hai Jing dari kecik ag berkawan..
dan setelah  qian rui nie dilarang untuk lompat tinggi ,hai jing nie mempromot la beliau bermain bola tmpr..
pada mulanye dier tak berminat
-klakar la bile dier sanggup patahkan tangan sendiri sbb tanak men volley










hot kan!!!?





lame2 die pown mula la suka
dan kisah sahabat tu mula bertukar menjadi kisah ci...

bler shema tgk dier org berlatih..shema jadi sangat rindu untuk training petang
_tu la dlu waktu coach ajak train macam2 alasan_kan dah rindu
kalu datang mood semangat untuk bermen volley lak
tak kire dimana ,dgn siapa n pakai bju pe,bantai jer men volley
sampai
"woi!nak men volley pon tuko la bju dlu"
 kawan2 menjerit

tp kami peduli apakan..
kire halal la tu..sopan pe men volley pakai bju kurung

itu naseb bek warden tak nampak..
kalu tak dier bg tenungan yang macam nak terkeluar lazer dari mate tu

naya kami kene perli waktu tazkirah~hahaha

kalu perlawanan pulak...tensi bukan men..tgk pemain len sume tinggi3
lalu bertanyer pada dri sndri
"apasal aku katek nie"
aku?nak spike pon ala2 cm idop segan mati tak mau..kah2!
pernah kawan ku sound aku cm nie

A(bukan name sbnr)"shema, kot wat pe kt depan tu?"
aku: aku spike ah,ko tak nampak ker?
A:(sambil gelak): apasal aku tgk cm ko tengah tangkap rame2 jer
aku: pedih bagai kan ditusuk sembilu bisa ayatmu,aku tau la aku tak tinggi ngok~

tp pe2 pown it end up with first runner up tau
BANGGE2
lepas game tu
muka ku bagaikan diconteng arang gelapnyer..hhaah
kawan aku pown da tak dpt beze aku sblm dan selepas
kalu korang tgk gmbr majalah skul aku
aku itam seitamnyer
sbb burn baru balek men volley
haha
pengalaman sonok tu





ok2



abes citer aku.nie.....kalu tgk qian rui "spike" boleh lemah segala nadi2

cm tgk firdaus ishak ke,nazrin ke,hariz,hadi ke idzwan ke,omar  ke spike
boleh lemah jantung shema tau

FUH!!!HOT GLER OK!!

senang jer kan nak cairkan shema,tunjuk jer kepakaran bermen volleyball n teros
pemohonan anda akan dipertimbangkan..hahaha-shema gedix-


shema pon tak abes ag tgk citer nie..nak tunggu loading citer
 nie"fuh cm kure2 merangkak laju skit ah"
almaklumla pakai BB celcom bukan streamyx
tp shema tak putus asa
azam:abeskan citer nie sblm masok belajar 23 nie

ok sampai sini jer
jaga diri anda sebaik mungkin yer~

assalamualaikum

0 comments: