Thursday, November 18, 2010

aidiladha saya memang perfect

sungguh!tak tipu.

seminggu sblm tu...
:shema,family abah nak wat family day ..wat nasik bukhari raya nie.
balek x?jerit mak aku

aku:ok tgkla dlu

dan skrg...aku memandu ke jaya gading...vrum3
maka smpila

aku berlari anak menuju ke meja di bawah bangsal..aku nampak pakcik2 ku tgh berehat or belum mula kerja..aku pon tak tau

sambil bersalam ngan sorang2 kaum kerabat aku

aku terdengar pakcikku menjeritkan ayat yang begitu pedih ditelinga ku
"EH SORANG JER KER SHEMA?PAKWE MANE?TU LA DLU KAPEL 2 HARI JER DAH PUTUS"

eh waktu tu aku rase cm nak patah balek jer balek umah..tp ngan muke macho aku sengih sumbing
"bek aku lari sblm aku dihentam terus-terusan...malas mau dgr"
huhu
aku nampak kazen aku akim!lame tak jumpe dier
maka aku pon tolakla die
sket ag cm nak cium daging lembu yang baru dikatok oleh bapak aku

hehe

aku menolong+menyemak sambil membuat ape yang patot

setelah selesai menyemak kt bangsal daging lembu

makcikku menjerit

EH KITE NAK WAT SUP UNTUK MAKAN TGHR!!!


dush!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(bunyi aku ke dapur)..
dikanan ku aku melihat usus direbus

usus tu chantek tp usus tu chantek cm siti pon aku xnak makan

"MOK LINA(slang pahang)ADE PE2 NOK SAYA TOLONG KE?
aku berbunyi~

"HAA MEH TOLONG POTONG BAWANG2 NIE NAK WAT SOP"
makcik aku membalas

tap!tap!tap!tap!ching.ching..ching bawang dipotong
sambil aku

SOB3!
uish nanges wo aku potong bwng merah~

waktu nie la aku skali lagi wat muke togei ble mak cik aku tanyer

"SHEMA ,KENAPA AWAK NGAN PAKWE AWAK DAN(sempat)2 HARI JER?"

ape aku nak jawab eh?
kalu korang,korang jawab pe?
hehehehehhe



jawapan ringkas aku:
untuk jumpe ngan ayah n mak saya~
pakwe saya tu mesti la jumpe pakcik2 n makcik2 dlu~
kalu die tahan!dier boleh masuk dalam family saya
kalu tak tahan..sila jangan cuba lagi~terima kasih

mak cik aku tersenyum setuju!!~

kenapa?

sbb pakcik2  aku ne akan hentam beliau smpi la laki tu insap~
haha
takde la~
pakcik2 aku jenis yng kuat mengusik
ble aku cakap kuat mengusik..maknenyer "i mean it!"

serius...

kalu ko cm dah pucat tak berdarah muka tu ble jumpe pakcik aku
n
ble pakcik aku tanyer
"nie boyfiend shema ker"
dan ko jawab

"bukan saya kawan die"
 maka ko la org yang akan aku tinggalkan tanpe berpk panjang~

aku sgt cerewet bila berkaitan dgn keluarga~sgt2
sbb aku syg keluarga aku
dan "dia" pon kene sayang keluarga aku

dan dia perlu berani~sbb pakcik2 aku garang~sgt2
_patotla aku pon garang_


ag satu!

"tahap kegilaan n kemengarutan dia mestila sama level ngan pakcik aku"

aku suka pakcik2 aku mengusik antara 1 sama laen..
aku sgt bahagia bergelak ketawa

so dia patot rase begitu

agak2 5 jam akudatang menolong
cramp aku nyer pp sbb gelak jer
tolong ah!
pakcik2 n family aku the best ah!

malam tu kami bergumbira dkt umah tok:venue:kt batu 5
penat aku melayan anak2 kecik dah org3 yang lalu lalang~
n aku makan sume mende yang ada kt situ~
serius tak tipu!~

GUMBIRA!


ramai yang datang termasuk la MIIAH N FAMILY


thanks miiah datng~


love!love!



maaf.blog kali ni tiada gmbr sbb semua gmbr aku simpan dalam hati n kepala otak jer

salamualaikum!

0 comments: