Saturday, November 6, 2010

add math??what??

ok selamat pagi semua!


tu yang lecturer aku cakap la...
then

"saya akan mengajar saintifik kalkulus"


bla2..yada2..


kelas senyap....zZzZzZzZzZ











man!!kelas kalkulus memang membosankan..
xpernah ag aku rase gembira masuk kelas math nie

aku tgk ben kt sebelah..semangat gler meyalin ntah pape ntah aku

aku tgk belah kiri aku lak..
meon cm dah nak pengsan dgr lect aku mengajar..tapa meon..
aku pon rase begitu..kah2!


TIBA2!


'ok, i want to refresh your brain so answer this question"


     | 2x+1
    | _____
    | _______
    | /5X2+5X+8


TYPES OF QUESTION
INTEGRATION!!!!! 

HAHA!aku tau kalu korang mesti dah dapat jawapan ngan lancarnyer ...siap ngn jalan kire ag kan...

tp aku ????
aku??
aku tgk jer la papan putih tu! nak wat pe ag....diploma dlu pon aku basic math yang cm tak der la soklan2 nie...man!!!cmner nak idop 3 bulan nie..
   
setelah kelas aku abes aku berbisik pada sahabat belah kiri ku
"wa rase leh dapat nightmare ah malam kang kalu wa blajar mende nie"

dan sekarang

dalam keterpaksaan~wa pegang  n tatap buku add math yang ada kt dpn mata nie~
demn..demn demn...

seriously ble wa cakap wa pegang n tatap..makne nyer wa pegang n tatap jer
(macamla jalan kire tu leh terkira sndr kan)

adeh2
dan sakit kepala serta mata menyerang..

dan dalam hatiku bersetik sekejap

"ya ALLAH, ko bantu lah hambamu ini yang bukan stakat lemah dalam add math malah dalam segala2nya..AMIN"
 
assalamualaikum!!~

0 comments: