Friday, June 3, 2011

saya menulis ini....

ok..sekarang aku merasa sgt bosan~ 

oleh kerana adik aku akan balek UTEM besok~aku pk blek,,
brape lame aku dah cuti nie.....
FLASHBACK
Lor!bru sebulan ke aku cuti nie..wei ada ag sebulan
BOSAN!!
dok umah memang best~sumpah tak tipu!aku qada sume rancangan tv dan sume maharaja lawak yang aku memang tak sempat nak tgk waktu sem 2 dlu.... tp aku rase cm rindu jer suasana 
dimana

-lecturer mesej dalam kol 5.30 pg untok mengatakan kt aku kelas yang pukol 10 am  tu takde

-menepek muke kt lecturer hall sbb aku kene wat  proposal untuk field trip yang aku sdri pon kurng yakin kenape aku boleh jd pengarahnyer!haha~ =.='

-mak cik guard sound and pandang aku kecik beso kecik beso sbb aku bawak masok donut dalam kolej sambil dngo mp3

-kawan2 aku carik pasal ngan pakcik guard yang bawak raifel~haha!

-kene kaco ngan budak junior nursing kot yang konon2 ag senior dari kami~haha~sori bro...
wa dah menginap kt masterskill nie dulu da dari lu!lu boley jalan ea...haha~

-dihujani assigment yang pelbagai sampai lupe nie dah malam ke dah siang ke..

-menjerit n ketok pintu  b1-7 kt lyl 3 cm pmpuan gle(aku n bear) sbb nak kejut kawan2 lelaki aku bgon swoh g kelas
(wajib buat kalu tak aku ngan bear jer yang datang kelas...ape aku nak jawab ngan lecturer?)

-makan ngan kawan2 kt PGA..p.s:makcik PGA:saya rindu sambal blacan makcik!!!!

-aku rindu nak wat muke bangang ble sir tham ajo soil n hydro...

-melepak ngan mereka kt bukit ampang n makan durian!!!damn missing youguys too much~!



eh banyak la mende aku nak rindu...mungkin nanti sume perkara diatas akan berulang kembali~tp beb!xsame cm dlu da kan? xper la....move it!move it!

p/s: ini bukan bermakne aku sayang kolej aku tau walaupon aku terpakse menatap kolej tu dekat 1 dekad nanti..bak kate lavinia..aku kawenla,aku pregnant,aku branak,tapi aku tetap kt situ..aish~ok shema jgn mengeluh tp cube bersyukur~


mua advanture's group...
(yang korang agak2 cm muke dak2 degree tu yerla kami kalu yang pakai bju biase tu lecturer and pengarah muzium geologi..jgn la sngl sgt)






so.....
cannot wait for the new adventure!!



ok??assalamualaikum~

0 comments: