Sunday, June 5, 2011

ceritera hari ahad

dear blog..hari ahad saya pada minggu nie seronok..! 

tiada gambar secantik gambar untuk saya terangkan keadaan yang berlaku..
untuk blog ini saya kurangkan tulisan dan lebihkan gmbr

my driver for today

really long time no see friend(ain)

kami bermula di ECM apabila

dia nie pergi bayar bill Pi max

mereka melangkah

kenderaan kami..terima kasih kereta!!


ok..nie 1st tyme aku dgr name telok tongkang...aku ingatkan tongkang tu adalah sejenis kenderaan yang aku akan kawen lari ngan dier tersayang tp skrg dah jd telok ea?ke aku jer yang tak tau nie?haha



nie la sedikit gambaran telok tongkang tu cmner..tp separoh jalan jer kami sbb kt dpn tu td sbnrnyer ada tulis"DILARANG MASOK.DALAM PROSESS BAIKPULIH" tp ada kami kesah?



 suasana di taman gelora....

 dia



mereka


 atina rahmah
 shema ahmad


fq afiqah


 ain natasha


 air surut so kami mengambil mase dalam 15 minit untuk sampai ke pantai tu yang sebetolnyer..
bukan sbb traffic jem tp sebb kami berhenti siatp 3 minit untuk gmbr..hehe















 kakikamikitakamudansaya






jumpe patrick star tp xjumpe pon spongebob?


 kisah kami berakhir disini.....mulutku,perotku,pundikencingku  kekejangan akibat terlalu banyak ketawa...mungkin tak bagus untuk minda...tp peduli ape...last jumpe mereka pada raya 2009..lame kan...ble ntah dapat jumpe keseluruhan mereka2 yang pernah berjuang bersama di skul dlu...




hehe..cop3!aku terbayang kalu satu batch kami dtg dgn perangai tak betul masing..melepak...berborak..dan melakukan aktivti....ia seperti mengingatkan aku pada satu quotes di tmblr aku..jap2 aku upload......

seronok bukan?ok..asslamualaikum

0 comments: