Saturday, October 16, 2010

hlovate ~aku isytiharkan terbaek!!!!!!!

 mood:pening+mabok2 sket+blur2...=otak agak2 nak shut down daaa...



well since i already finished my volleybll lover drama(until 14 espide pas tu dah tada ending ag)
so i lepak menghabiskan my novel-aA+bB by hlovate...it not like saya tak habes lagi baca novel tu..it just like it reminds me mcmana duk kt hostel dlu~and saya dah ulang bace buku tu lapanpuluhlapankali dah but still tak bosan..aA+bB nie mengisahkan tentang percintaan dua makhluk yang dlu nya allry antara satu sama lain~super duper allergy ok~!!haha~so sweet~its not like hopeless jiwang n i think its suite me yang mcm tobat nak masuk dalam bidang jiwang nie


                                     cover dier pon sgt cantik~di ambil dari tulip flower from holland..



walaupon yang lelaki nie engineer and yg perempuan nie doctor..tp cara penulisan seperti mereka ini sngt selamba and sgt tak matang n sangat kelakar when both of them sedaya upaya untuk tidak berjumpa antara satu sama laen!~man how sweet it is~!




THEN i online and searched for hlovate blog and i found it!
so i started to read this book(well it is not a book act,just like a jalan cerita berepisode)



          gler besterbaekmeletopcungempaktakingatla!





and this book is seriously mengingatkan saya pada keadaan kehidupan di asrama dan seriously mengembalikn perasaan nak melepak ag kt SMK SERI KUANTAN tu~(still miss it although dah tukar name and dah tinggalkan skul tu dkt 4 taun)



i mean
just look at the cover~
mengingatkan pada buku majalah skolah kan~aha~

aku masih lagi membaca2 dbb bnyk lagi bahagian aku tak baca


tapi untuk seketika aku berblog untuk mengatakan
aku sangat rindukan suasana hostel...

rindu untuk

-MELEPAK2 DITEPI CORIDOR O BERLARI MENGEJAR KAWAN2
-KENE NEK ATAS BLE BILIK DIUMUMKAN BILIK TERKOTOR KE
-KENE LEPAK TGK BUDAK KAWAD
-TAK TIDOW SBB KENE SIAPKAN KHEMAH UNTUK HARI SUKAN ESOKNYER
-KENE SIAP KAN LAKONAN& PANTUN O NYANYIAN O CHORAL SPEAKING SMPI BERBUIH MULUT
-PONTENG PREP PAS TU KANTOI NGAN CIKGU JUE
-KENE TOLONG SENIOR KEJO LALAT SBB DIER ADA BET NGAN SESEORANG..

*PSTTT::T:tunggu org yang aku admire lalu depan kelas dkt2 nak abes prep (tumpang lalu gak eh)ngeee~

eh banyak la...setiap sudut di skolah itu mempunyai kenangan..

eh masuk balek pada kandungan buku TUNAS tu


buku nie mengisahkan mereka2 yang aku amik SPM (senior year)
serious kalu anda bace buku nie

memang rase cm waktu2 dok hostel dlu la~
+nakal tp berwawasan+
+Bijak n bekerjasama+
+Musuh tp proffesional+



kisah nakal mereka sangat lucu ~dan disini la kisah permulaan perkenalan addin(head girl) dan benz(taiko@samseng kampung dusun) can you imaging what happen if both of them hanging out together?haha..lawak petala ke -7 ok
 kirenyer aA+bB tu sequel kepda buku tunas nie...

dierorg nie sangat allergic sesama sndr smpi2 pelbagai aktiviti yang dijalankan sesama sndr untuk membalas dndm to each other~ i bet you gonna like it!!

terdapat gak kisah bagaimana head girl berpakat ngan junior pejenayah sbb nak gune library
,kisah bagaimana addin pecah masok aspura semata2 untuk putuskan tali gita benz...hahaha

superdupermega sweet ok!~i like it zillion tyme




i thnk i really2 fall in love with this Hlovate and i nak beli semua novel dier
SEMUA OK!simpan buat khazanah..ble nak habes bace tu~wallahualam ^_^



ok la~
ble aku dah tahap dip nie
ada yang mengatakan
'KENAPA KO RAPAT SNGT NGAN BUDAK SKUL MEN KO?'

"AKU PAS ABES SKOLAH MALAS DAH NAK KONTEK KAWAN2 AKU"


JAWAPAN KEPADA ITU::

kami sudah 5 tahun idop bersama2 sebagai junior then senior..

banyak aktiviti yang nakal and baek kami buat waktu kt skolah
banyak dah kutukan,cacian an pujian kami kena bersama


banyak kenangan dicipta,banyak kesah,dan banyak idea mengarot kami curahkan~

menghabiskan waktu bersama2 lah yang menyebabkan kami jadi begini

DAN ANDA:ANDA BUKAN SAPA2 UNTUK MEMPERTIKAIKAN PERSAHABATAN KAMI...



psss:maaf atas ketungganglangangan kata2 ..otak dan mata sudah penat membacadan tak dapat nak berpk ngan selari dah

kasihsayangcintarindukepadasemua!
SHEMA


ASSALAMUALAIKUM

0 comments: